Marketing ma różne oblicza. Nie zawsze musi mieć formę ogromnego bilbordu przy drodze czy kosztowej reklamy w telewizji. Zresztą, tylko niektóre firmy mogą pozwolić sobie na tak drogą promocję. Ale to nic. Biznesy często budowane są w oparciu o konkretną społeczność, przez co bardziej na efektywności zyskuje marketing bezpośredni. Często pomaga on także w tworzeniu silnej marki czy zaskarbianiu sobie sympatii klientów bądź partnerów biznesowych. Zwłaszcza jeśli postawimy na ekskluzywne gadżety reklamowe.

W artykule znajdziesz informacje na temat:

Czym są ekskluzywne gadżety?

Gadżety reklamowe są najróżniejsze. Najczęściej wybór pada jednak na artykuły papiernicze jak długopisy, ołówki czy notatniki. I nic dziwnego, gdyż są to przedmioty uniwersalne, a co za tym idzie bezpieczne w odbiorze. Można jednak spotkać się z innymi wyborami. Niektórzy decydują się na kubki, smycze, parasole, maskotki, a nawet urządzenia elektroniczne. Z pewnością wśród nich będą wyróżniać się ekskluzywne gadżety jak skórzany portfel czy pióra wieczne. Choć odbiorcy uwielbiają podarki, nie przywykli otrzymywać za darmo przedmiotów wyjątkowej jakości. Dzięki temu poczują się zauważeni i docenieni. Z pewnością zwrócą oni także większą uwagę na to, od kogo otrzymali tak zaskakujący upominek. Będą go także chętnie użytkować w życiu codziennym, dzięki czemu z nazwą firmy lub jej logo ma szansę spotkać się większa liczba osób.

Kiedy sięgnąć po ekskluzywne gadżety?

Wybór gadżetu reklamowego zawsze powinien być podyktowany strategią marketingową firmy, a także grupą docelową. Z pewnością tego typu podarków nie docenią dzieci czy młodzież. Trafią one jednak w gusta osób pracujących w biurach, gabinetach lekarskich czy różnego typu instytucjach. Bardzo ważne jest także to, co chcemy zakomunikować swoim odbiorcom. Wysokiej jakości gadżet jest sygnałem, że również produkty bądź usługi danej firmy są ekskluzywne. Pomaga to na budowanie konkretnych spojrzeń w głowie klienta, powiązanych z takimi określeniami jak wyrazistość, solidność, nienaganna jakość czy mniejsza dostępność. To także idealny pomysł na to, aby zaprezentować się dobrze w oczach wspólników i partnerów biznesowych.

Jak wykorzystać ekskluzywne gadżety do promocji?

Pomysłów na zastosowanie ekskluzywnych gadżetów jest naprawdę wiele. Mogą one być dołączane do zakupów klienta, który przekroczył dany próg pieniężny. Mogą one stanowić również formę nagrody dla osób, które wzięły udział w konkursie organizowanym przez daną firmę. Gadżety mogą trafić do klientów lub partnerów biznesowych bezpośrednio – mogą je wręczyć chociażby pracownicy danej firmy np. w trakcie targów, konferencji czy spotkań biznesowych. Niektóre z gadżetów można także wysłać tradycyjną pocztą. W kwestii działań marketingowych ogranicza nas jedynie wyobraźnia!

Nie tylko ekskluzywne, ale i personalizowane gadżety

Aby gadżet reklamy spełnił swoją rolę promocyjną, musi on zostać spersonalizowany. Klient może z łatwością zapomnieć od kogo otrzymał podarek. Chodzi więc o to, aby przedmiot zawierał nadruk, który mu przypomni o obdarowującym. Personalizowany upominek zyskuje także na wyjątkowości, jest jedyny w swoim rodzaju. Świadczy to także o klasie firmy – postawiła ona na konkretny przedmiot, który ją reprezentuje. Wymaga to odwagi, inwencji i wyobraźni. Dobrze dobrany gadżet i odpowiedni oraz estetycznie wykonany nadruk lub grawer to gwarancja sukcesu! Koniecznie trzeba więc zadbać nie tylko o dobry wybór upominku, ale również jego personalizację.

Jak zdobyć personalizowane i ekskluzywne gadżety?

Jak zdobyć ekskluzywne gadżety i mieć możliwość ich personalizacji? To proste! Wystarczy sprawdzić ofertę naszego sklepu Regalo Gifts. Znaleźć można tu wiele przedmiotów wysokiej jakości jak pióra wieczne, skórzane portfele czy eleganckie etui. Każda firma znajdzie w naszym asortymencie produkt, który jej odpowiada. Po dokonaniu wyboru zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia szczegółów znakowania gadżetu. Najczęściej jest to nadruk lub grawer zawierający logo lub nazwę firmy. Jego wielkość, kolorystyka czy rozmieszczenie zależą od zamawiającego, a my dostosowujemy się do wytycznych. W razie jakichkolwiek trudności służymy radą i wsparciem. Gwarantujemy wysoką jakość usługi. Nadruk nie ma prawa zniknąć czy ulec deformacji. Wychodzimy z założenia, że powinien od reprezentować daną firmę przez długi okres czasu.

Ekskluzywny gadżet? Czemu nie! Czasem warto postawić na nieco bardziej wyszukaną formę promocji. Marketing bezpośredni ma to do siebie, że choć dociera do mniejszej liczy osób, lepiej trafia na podatny grunt. Inwestycja w gadżet reklamowy to nie tylko inwestycja w promocję, ale również w budowę swojej marki. Partner biznesowy, który otrzymał elegancki portfel z logo współpracownika, z pewnością poczuje się doceniony. Tak samo klient, który wydał dużą sumę w naszym sklepie i otrzymał do swoich zakupów dodatek. Wszyscy lubimy czuć się zauważeni i doceniani, a upominek reklamowy to prosty sposób, aby dotrzeć do odbiorcy, wywołać uśmiech na jego twarzy i przykuć jego uwagę.