Chcesz zareklamować swoją firmę w nieco mniej oczywisty, a zarazem skuteczniejszy sposób? Gadżety promocyjne to strzał w dziesiątkę. Dzięki nim można bezpośrednio dotrzeć do klienta, zaangażować go i zaciekawiać. Odpowiednio dobrany upominek będzie służył nie tylko jako reklama. Stanie się on także elementem budowania własnego wizerunku.

W artykule znajdziesz informacje na temat:

Jak wybrać odpowiedni gadżet reklamowy?

Gadżet gadżetowi nierówny. Jest wiele pomysłów na upominek reklamowy, zaczynając od standardowego długopisu, na elektronice kończąc. Wybór podarunku zależy w dużej mierze od budżetu przeznaczonego na reklamę. Czy droższy upominek jest lepszy? Niekoniecznie. Tak naprawdę liczy się spójność przekazu. O tym warto pamiętać:

  • Upominek stanowi wizytówkę firmy. Powinien być więc on w jakiś sposób powiązany z marką. To nie musi być zawsze bezpośrednie odniesienie. Czasem wystarczy np. nawiązanie kolorystyczne do logo marki.
  • Gadżet musi być interesujący dla Twojej grupy docelowej. Zastanów się, kim są Twoi klienci. W jakim są wieku, czym się interesują, co byłoby im potrzebne? Odpowiednio dopasowany upominek z pewnością będzie skuteczniejszy pod kątem marketingowym.
  • Prezent dla klientów powinien cechować się dobrą jakością. Kiczowaty upominek nie będzie dobrze świadczył o danej firmie. Odbiorcy podświadomie będą wiązać go z jakością danych towarów lub usług. Pomóż im zbudować pozytywne skojarzenia z Twoją ofertą!

Przykłady gadżetów promocyjnych

Gadżetem reklamowym może być praktycznie wszystko. Najczęściej są nimi artykuły biurowe jak notatniki czy długopisy. To dość zachowawczy pomysł, ale zawsze bezpieczny. Można jednak nieco zaszaleć, wciąż zbytnio nie ryzykując wizerunkowo. Ciekawe propozycje na upominek to kubki metalowe czy portfele z nadrukiem, a także etui na telefon czy laptop. Miłym upominkiem dla odbiorców jest zawsze elektronika, gadżety takie jak słuchawki, pendrivy czy powerbanki. Popularnością cieszą się elementy odzieży m.in. peleryny przeciwdeszczowe, parasole czy czapki. Gadżetami reklamowymi mogą być też różne narzędzia (m.in. lampki, scyzoryki, noże), tekstylia czy zabawki. Czasem warto postawić na oryginalność. Nawet zwykły długopis może zaskoczyć, wystarczy, że ma formę strzykawki – wówczas wyróżni się w branży farmaceutycznej.

Dobrym pomysłem są prezenty okolicznościowe. Wręczane klientom z okazji np. jubileuszu firmy, roku korzystania z danego sklepu bądź po prostu świąt. Pozwolą one na budowanie więzi z klientem, gdyż są one także okazją do złożenia życzeń. Z okazji Bożego Narodzenia warto więc przygotować dla klientów dekoracje lub zabawki świąteczne. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wręczyć im upominek także przy innych okolicznościach.

Czasem niełatwo jest z góry założyć, jaki gadżet będzie najlepszy. Dobrze jest wtedy poszukać inspiracji. Jedną z nich stanowi oferta naszego sklepu internetowego REGALO GIFT. Nasz asortyment jest bardzo bogaty i różnorodny. Gadżety są dostępne w różnych cenach, kolorach i rozmiarach. Wystarczy zapoznać się z poszczególnymi kategoriami, obejrzeć nasze propozycje. Kto wie? Bardzo możliwe, że znajdziesz wśród nich gadżet, który idealnie będzie wpasowywał się w Twoją strategię marketingową.

Personalizacja gadżetu to podstawa!

Gadżety promocyjne, nawet najlepszej jakości, nie spełnią swojego zadania jeśli nie zostaną spersonalizowane. Chodzi o to, aby dany przedmiot jednoznacznie kojarzył się z konkretną marką. Jak to zrobić? Najlepiej poprzez znakowanie upominku. Najczęściej polega ono na tym, że na gadżecie zostaje umieszczone logo lub nazwa firmy. Wówczas za każdym razem, kiedy klient sięga po dany przedmiot, od razu przypomina sobie, od kogo go otrzymał. Pozwala to nie tylko na zapadnięcie w pamięci klientów. To także sposób na budowanie silnej i rozpoznawalnej marki.

Gadżety promocyjne można personalizować na wiele sposób. Znakowanie powinno estetycznie pasować do przedmiotu i współgrać z nim wizualnie. O tym, czy jest ono subtelne, czy wyraziste, decyduje zawsze klient. Nasza firma REGALO GIFT nie tylko sprzedaże upominki reklamowe, ale również zajmuje się ich personalizacją. Wykonujemy solidne i trwałe nadruki bądź grawery – nie ma mowy, aby zniknęły one po jakimś czasie z powierzchni gadżetu. Wszystkie nasze znakowania są wykonywane z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta. Oznacza to, że żadne zamówienie nie jest podobne do innego. Znakowanie sprawia, że przedmiot nabiera wyjątkowości i może stać się wizytówką danej firmy. Osobom niezdecydowanym pomożemy w wyborze odpowiedniego sposobu i stylu znakowania, niezależenie od wybranego przedmiotu reklamowego.

Jeśli chcesz zareklamować swoją firmę, nie zastanawiaj się dłużej nad tym pomysłem, tylko wybierz odpowiednie gadżety promocyjne. To idealna inwestycja w reklamę oraz budowanie wizerunku. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, w której z pewnością znajdziesz coś odpowiedniego. Po wybraniu odpowiedniego upominku zgłoś się do nas. Wspólnie zastanowimy się, jak spersonalizować Twój gadżet, aby zachwycał!