Spis treści:

Gadżety reklamowe bardzo chętnie wykorzystywane są przez duże i małe firmy z wielu branży. Nie ma w tym nic dziwnego, są to bowiem lubiane przez klientów małe upominki lub sympatyczne gratisy. Rynek tego rodzaju produktów jest bardzo obszerny i pozwala na przeprowadzenie atrakcyjnych i skutecznych działań marketingowych. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się najpopularniejszym gadżetom oraz możliwościom ich zastosowania.

Gadżety uniwersalne – zawsze dobry wybór

Wiele firm decyduje się na klasyczne i sprawdzone rozwiązania takie jak koszulki reklamowe, kubki z nadrukami lub długopisy. Pozwalają one na promocję marki lub produktu w bardzo skuteczny sposób bez ponoszenia znaczących kosztów. Oferowane jako nagroda za zakup danego produktu, wpływają na zwiększenie sprzedaży. Każdy z nas przecież lubi dostać coś extra, nawet jeżeli ma to być drobny upominek w postaci długopisu, czy też kubka do kawy z logo często odwiedzanego sklepu lub banku.

Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się akcje, gdzie do produktu, np. farby, kleju do tapet lub damskich kosmetyków, otrzymuje się koszulkę z limitowanej serii. Dzięki takiemu zabiegowi klient czuje, iż znalazł się w wyjątkowym gronie. Jednocześnie rośnie też jego lub jej przywiązanie do danej marki.

Gadżety personalizowane – doceń kontrahentów

Godny zaufania partner w interesach jest oczywiście na wagę złota. Dlatego dobrze jest dbać o kontakty biznesowe, np. obdarowując kontrahenta gadżetem firmowym, jednak takim, który został stworzony specjalnie z myślą o jego osobie. Każdy ucieszy się z imiennego kubka termicznego lub ekskluzywnego skórzanego kalendarza z wygrawerowanym na okładce swoim imieniem i nazwiskiem.

Tego rodzaju gadżety personalizowane przeważnie wykonane są z wysokiej jakości materiałów np. skóry i mają ekskluzywny charakter. Mają stanowić wyjątkowy upominek i dlatego muszą to być eleganckie i estetyczne przedmioty. Najczęściej wręczane są materiały piśmiennicze, takie jak wieczne pióra czy też eleganckie zestawy składające się z piersiówki oraz składanych kieliszków. Wszystko to po to, by obdarowana osoba poczuła się wyjątkowo.

Gadżety dla konkretnych grup klientów

Bardzo skutecznym rozwiązaniem są akcesoria reklamowe, które kierowane są do określonej grupy odbiorczej. Doskonałym tego przykładem są gadżety motoryzacyjne. Kategoria ta jest oczywiście bardzo szeroka, zaliczyć do niej można, zarówno elementy wyposażenia samochodu, takie jak uchwyty na telefon, zapachy samochodowe, breloczki, jak i inne przedmioty opatrzone logo danej firmy. Gadżety tego rodzaju wręcza swoim klientom np. autoryzowany serwis, stacja kontroli pojazdów, czy też producent akcesoriów samochodowych.

Dlatego też produkty takie jak brelok do kluczy z grawerem w kształcie logo firmy, kubek termiczny lub prosty model alkomatu na łańcuszku są bardzo popularnym wyborem. Każdy kierowca lubi ozdabiać swoje auto praktycznymi drobiazgami, a gdy ma okazję otrzymać je za darmo lub kupić w symbolicznej cenie, nie może się wprost im oprzeć.

Miłe, puchate i bardzo skuteczne

Bardzo ciekawą kategorię gadżetów stanowią maskotki reklamowe. Z pewnością każdy z nas choć raz w życiu widział zabawną, pluszową zabawkę, taką jak np. kolorowy miś lub królik w koszulce ze śmiesznym hasłem reklamowym i logo znanej firmy. W naturalny sposób takie pluszaki budzą przyjemne skojarzenia i przynoszą uśmiech na twarz każdego, kto je zobaczy.

Bez względu na to, czy są to niewielkich rozmiarów figurki, które możemy przyczepić do naszych kluczy, czy większe puchate maskotki, które mogą być prezentem dla dziecka, wszystkie one dostarczają pozytywnych emocji.

Jak widać, wybór odpowiedniego rodzaju gadżetów reklamowych nie jest zadaniem prostym. Na rynku dostępna jest ogromna ilość takich produktów, tak więc przed dokonaniem wyboru należy trafnie rozpoznać potrzeby klientów. Jeśli interesuje Cię taka forma promocji, warto zajrzeć do naszego sklepu i skorzystać z pomocy konsultantów, którzy z przyjemnością pomogą dokonać słusznego wyboru.