Gadżety na targi

Gadżety na targi

Filtruj
Przedział cenowy
-
Filtry
Kolory
  • Teczka konferencyjna A5 z notatnikiem (64 kartki z papieru kamiennego w linie), zamykana na zamek błyskawiczny, wewnątrz duża kieszeń, 2 kieszenie na wizytówki i pętla na akcesoria do pisania, wykonana w 100% z PU z recyklingu z certyfikatem RCS (Recycled Claim Standard) który gwarantuje, że wykorzystane materiały pochodzą z recyklingu, całkowita zawartość materiału z recyklingu …

    Teczka konferencyjna A5 Swiss Peak Heritage, notatnik, PU z recyklingu P774.421Read More

    Dodaj do koszyka

Jaką rolę w zdobyciu klienta odgrywają gadżety na targi?

Gadżety na targi mają za zadanie nie tylko przyciągnąć osoby zainteresowane Twoją ofertą, ale też wyróżnić Cię na tle konkurencji, która nigdy nie śpi. W sklepie Regalo Gifts masz do wyboru cały szereg praktycznych materiałów, których wartość marketingową łatwo zwiększysz, wykonując na nich indywidualne znakowanie z logotypem lub nazwą firmy. Zapoznaj się z naszą ofertą.

Wybieramy klasyczne gadżety na konferencje i eventy

Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz na co dzień, możesz śmiało postawić na klasykę gatunku, czyli długopisy jako gadżety konferencyjne. Potencjalni klienci lub kontrahenci chętnie po nie sięgają, bo każdemu przyda się coś do pisania – w końcu długopisy znajdujące się w domu, biurze czy torebce mają tendencję do znikania wtedy, kiedy są akurat potrzebne. W roli gadżetów na targi sprawdzą się także inne artykuły biurowe, m.in. karteczki samoprzylepne, etui na wizytówki czy podkładki pod myszki. Dobrym wyborem mogą okazać się także drobiazgi codziennego użytku, jak chociażby brelok do kluczy czy pendrive. Wśród praktycznych prezentów dla uczestników targów mogą też znaleźć się kubki – zarówno w klasycznej, jak i podróżnej formie.

Gadżety konferencyjne dopasowane do profilu Twojego biznesu

Powyższe propozycje z powodzeniem sprawdzą się w roli gadżetów na eventy. Chcąc wyróżnić się na tle konkurencji możesz jednak przygotować bardziej nieszablonową akcję promocyjną. W tym przypadku dobrym wyborem będą artykuły marketingowe, które jednoznacznie kojarzą się z Twoim biznesem. Przykłady? Jeśli działasz w branży Horeca, mogą to być np. eleganckie akcesoria kuchenne lub korkociągi. Osoby z branży motoryzacyjnej na pewno docenią akcesoria do auta, jak np. folię termiczną na szybę, osłonki przeciwsłoneczne czy choćby zapach do samochodu. A jeśli działasz w branży OZE, możesz podejść do tematu w inny sposób i zaproponować klientom tradycyjne notesy czy długopisy, ale w ekologicznej formie – żeby podkreślić tzw. dbałość o dobro planety. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci znaleźć odpowiednie gadżety na eventy i konferencje.