Znakowanie gadżetów reklamowych

Znakowanie akcesoriów reklamowych to coraz popularniejsza forma reklamy i marketingu firmy. Odpowiedni nadruk można nanieść w zasadzie na niemal każdym produkcie, personalizując go w ten sposób i tworząc oryginalne upominki dla kontrahentów lub pracowników przy specjalnych okazjach. Firma Regalo Gifts od lat specjalizuje się w wykonywaniu firmowych upominków z logotypami firmowymi oraz innymi napisami nanoszonymi różnorodnymi technikami.

Wybrane przez naszych Klientów akcesoria możemy oznakować nanosząc logotypy i wzory m.in. techniką tampodruku, sitodruku, grawerowania laserem, metodą termotransferu, technologią nadruku full color UV, tłoczenia, sublimacji oraz domingu, czyli naklejek 3D. Znakowanie gadżetów reklamowych dobieramy w zależności od materiału, z jakiego zostały one wykonane. Naszym celem jest zaoferowanie Klientom akcesoriów reklamowych, odzieży i materiałów prasowych trwałych w użyciu, z gwarancją długo utrzymującego się nadruku, będącego znakiem reklamowym ich firmy.

Znakowanie gadżetów reklamowych oraz znakowanie odzieży lub innych produktów tekstylnych jest skutecznym sposobem na rozpoznawanie marki przez jej odbiorców. Kompleksowa identyfikacja marki we współczesnych czasach to nie tylko wybór odpowiedniego logotypu oraz haseł reklamowych, ale także właśnie rozpowszechniania ich w umiejętny sposób. Podstawowa forma promocji, jaką jest znakowanie gadżetów reklamowych wręczanych kontrahentom na targach, spotkaniach biznesowych czy konferencjach jest stosowana nie tylko przez wielkie korporacje z milionowymi budżetami na reklamę, ale też przez niewielkie, rozpoczynające dopiero swoją działalność w branży firmy, które mogą dzięki temu zyskać większą rozpoznawalność i przyciągnąć nowych Klientów. Znakowanie odzieży reklamowej czy innych produktów pozwala bowiem zapamiętać logo czy kolory charakterystyczne dla danej marki oraz utrwalić w pamięci pozytywny obraz firmy. Nawet osoby niezwiązane do tej pory z daną firmą, jeśli otrzymają upominek reklamowy ozdobiony jej logotypem, częściej decydują się na zakup jej produktów lub skorzystanie z usług w przyszłości. Warto przy tym pamiętać, że gadżety reklamowe nie wymagają dużych nakładów finansowych, bowiem logotypem marki można ozdobić każdy, nawet niewielki i niedrogi przedmiot. Może on być wykorzystywany przez potencjalnych klientów w ich codziennym życiu, przez co oddziałuje na podświadomość i skłania ich do nawiązania z firmą bliższej relacji. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!

Tampodruk

Popularna technika nadruku na małych artykułach reklamowych, wykonanych z metalu, plastiku, papieru, szkła, gumy, drewna itp. Tampodruk to metoda, w której pożądany kształt nanoszony jest na produkt przy pomocy elastycznego tamponu.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe

Sitodruk

Doskonale nadaje się do jedno- i wielobarwnego nadruku na artykułach tekstylnych i innych twardych, zarówno płaskich jak i okrągłych materiałach takich jak plastik, metal, szkło, drewno. Sitodruk jest alternatywą dla tampodruku i pozwala na wykonanie nadruku o większej powierzchni, ograniczonej jedynie wielkością sita.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe

Grawerowanie laserem

Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania artykułów reklamowych. Grawerowanie laserowe znajduje zastosowanie na metalu, drewnie, skórze, jak i na metalach lakierowanych, plastiku, szkle itp. Kolor graweru uzależniony jest od rodzaju materiału, z jakiego wykonany jest znakowany przedmiot.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe

Termotransfer

Technika nadruku polegająca na termicznym wgrzaniu w materiał wcześniej przygotowanej folii wyciętej w pożądany kształt. Korzyści jakie niesie termotransfer to doskonała jakość nadruku. Za jego pomocą można znakować na różnych rodzajach podłoży.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe

Nadruk full kolor UV

Technologia służąca do wykonywania nadruków w pełnym kolorze na różnych podłożach, w wysokiej rozdzielczości 1440 x 1200 dpi, farbami utwardzanymi promieniami UV (CMYK + biały). Druk UV zapewnia intensywne kolory, doskonałe krycie oraz dużą przyczepność do podłoża.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe

Tłoczenie

Efektowna metoda znakowania, stosowana najczęściej na artykułach reklamowych wykonanych ze skóry, wyrobów skóropodobnych i PU (tłoczenie w skórze), a także materiałów takich jak tektura i papier (tłoczenie papieru). Polega na trwałym odkształceniu materiału przez odpowiednie wtłaczanie matrycy w znakowaną powierzchnię.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe

Sublimacja

Technologia znakowania stosowana głównie przy nadrukach na tekstyliach. Dany logotyp należy najpierw wydrukować na specjalnym nośniku przy użyciu odpowiednich tuszy sublimacyjnych, a następnie przenieść na powierzchnię przedmiotu za pomocą specjalnej prasy. Naniesione w ten sposób logo jest trwałe i odporne na pranie i czynniki chemiczne. Druk sublimacyjny stosujemy na jasnych powierzchniach.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe

Doming – naklejki 3D

Trwała i efektowna technologia znakowania reklamowego. Na kolorowy wydruk cyfrowy nakłada się warstwę przeźroczystej żywicy, dzięki czemu uzyskuje się głębsze i bardziej wyraziste kolory. Doming zapewnia trwały efekt, gdyż naniesiona żywica dodatkowo chroni nadruk przed uszkodzeniami mechanicznymi, wilgocią i promieniami UV.

Przykładowe zastosowanie

Torby ekologiczne

Kubki reklamowe

Smycze reklamowe