Trwały nadruk reklamowy może być uzyskany poprzez różne techniki, zależnie od rodzaju materiału i oczekiwanych efektów. Na pewno zdarzyło Ci się otrzymać koszulkę z personalizowanym napisam, która po wielu praniach dalej wyglądała jak ze sklepu. Albo przywiesić do kluczy brelok, którego kolory nie wyblakły przez lata. O taki efekt dokładnie nam chodzi! W Regalo Gift korzystamy ze sprawdzonych metod.
Sublimacja – jej przykłady znajdziesz w swoim domu
Druk sublimacyjny to 2-etapowy proces. Najpierw nadruk nanosi się na papier transferowy przy użyciu dedykowanego tuszu, a następnie na np. materiał pod wpływem ciepła i ciśnienia. Ta metoda jest intrygującą ciekawostką, gdyż używany atrament podczas utrwalania przechodzi z fazy stałej bezpośrednio do gazu, omijając fazę ciekłą. Sublimacja jest stosowana głównie do nadruków na tekstyliach, ceramice, metalach i tworzywach sztucznych. Dlatego właśnie, pijąc poranną kawę w ukochanym kubku możesz podejrzewać, że został wykonany właśnie tak 😊
Druk UV – jak działa i do czego się go stosuje
Wiele słyszy się szkodliwości promieniowania UV, ale w tym przypadku do bardzo cenny zasób. Druk UV to technika, w której promienie UV utwardzają atrament bezpośrednio na powierzchni materiału dzięki specjalnym lampom. Jest szeroko stosowana do drukowania na różnych materiałach, takich jak plastik, szkło, metal czy drewno. Tak wyprodukowane gadżety można używać od razu, bez dodatkowego suszenia.
Nie straszne mu ścieranie, pranie i czynniki zewnętrzne – haft komputerowy!
Wbrew pierwszym skojarzeniom – haft komputerowy ma niewiele wspólnego z tradycyjnym wyszywaniem. To sposób znakowania idealny do tekstyliów, który wykonuje się poprzez użycie maszyn sterowanych komputerowo. Korzystając z barwnych nici nanoszą zaprojektowane wcześniej wzory, np. logo Twojej firmy, nazwę czy napis. Ta metoda jest jedną z najbardziej ekskluzywnych i niezniszczalnych wraz z biegiem czasu. Warto ją kiedyś wypróbować!
Skąd mam wiedzieć jakiej techniki użyć?
Powyższe opisy to różne propozycje i konkretne ich zastosowanie. Z doświadczenia wiemy, że metodę dobiera się poszczególnych gadżetów. Być może wspominane znakowania nie znajdą zastosowania. Wśród metod są też: sitodruk, tampodruk, termotransfer i wiele innych. Nie musisz znać się na tym temacie, by otrzymać funkcjonalne materiały reklamowe. Wszystkim się zajmiemy!