Spis treści:

Często można spotkać się z tym, że pracownicy danej firmy bądź instytucji posiadają odzież z nadrukiem. Rozwiązanie to ma wiele zalet, choć wszystko zależy oczywiście od konkretnego przedsiębiorstwa. Okazuje się, że stworzenie ubrań reklamowcach nie musi być ani długie, ani kosztowne. Warto więc rozważyć tę opcję. Zwłaszcza, że przynosi ona różne korzyści.

Zalety odzieży firmowej

Odzież firmowa spotykana jest w wielu instytucjach. Dzięki niej, klient wie z kim rozmawia albo do kogo się zwrócić. Ma on poczucie struktury i ładu. W naturalny sposób zaczyna więc on myśleć, że firma jest perfekcyjnie zorganizowana, a co za tym idzie – godna zaufania. Ubrania reklamowe pomagają więc podnieść jakość usługi i pozwalają poczuć się klientowi komfortowo. Poza tym, to także odzież reklamowa. Umieszczone na ubraniu logo z pewnością zostanie przez klienta zapamiętane.

Odzież z nadrukiem firmowym pozwala również na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Pokazuje ona bowiem, że dba absolutnie o każdy detal. Poszczególni pracownicy są widoczni, łatwo jest zadać pytanie odpowiedniej osobie. Odzież z logo sprawia także, że pracownik prezentuje się bardziej profesjonalnie. Widać, że przynależy on do zgranego zespołu, który dba także o aspekt wizualny i nienaganną prezencję. Ale to nie wszystko. Odzież firmowa buduje także poczucie jedności wśród pracowników, przypomina im o nadrzędnym celu i idei, jaka przyświeca danej placówce lub instytucji. Ubrania z logo najczęściej spotkać można w takich miejscach jak instytucje kultury czy gabinety lekarskie i kosmetyczne. Warto mieć na uwadze, że odzież tego typu nie musi być przeznaczona na codzienny użytek. W przypadku pracowników korporacji świetnie sprawdzi się np. w trakcie konferencji czy targów. To prosty sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, pokazać innym, którą firmę się reprezentuje. Może ona także stanowić formę prezentu dla pracowników, np. w czasie imprezy świątecznej czy wyjazdu integracyjnego.

Jak przygotować odzież firmową?

Odzież reklamowa może mieć różne oblicza. Logo najczęściej umieszczane jest na plecach kurki lub bluzy, a w przypadku branży związanej z ochroną zdrowia i kosmetologią – na przedniej części fartucha. To jednak nie jedyne rozwiązanie. Znak może znajdować się w miejscu bardziej subtelnym jak bransoletka czy czapka. Firmy, które mogą sobie pozwolić na więcej wizerunkowego luzu, mogą umieścić logo na kolczykach czy pierścionkach. Wszystko zależy od tego, czym dana instytucja się zajmuje, w jakich okolicznościach oraz jaka jest grupa docelowa. Warto przemyśleć, jaki sposób ekspozycji logo będzie najbardziej trafny.

Odzież firmowa nie musi wiele kosztować. Atrakcyjne ceny oferuje nasz sklep Regalo. Jednocześnie gwarantujemy wysoką jakość tekstyliów, które zostały wykonane z dobrych gatunkowo i trwałych materiałów. Dzięki temu, mogą być one wielokrotnie użytkowane i prane. Nie tracą one na świeżości, a także nie rozciągają i nie kurczą się w wyniku prania. Gwarantujemy także, że wykonany nadruk solidnie. Z pewnością nie zniknie on z powierzchni ubrania, nieustannie pełniąc swoją rolę i pokazując klientom, z którą marką mają do czynienia. Wielkość logo i jego umiejscowienie jest oczywiście konsultowane z klientem. To on decyduje, w jakiej formie chce reklamować swoją firmę.

Uzupełnieniem odzieży firmowe będą personalizowane smycze reklamowe

Ponieważ potrzeby firm są różne, przygotowaliśmy bardzo bogaty asortyment. W naszej ofercie znaleźć można zarówno polary, jak i kurtki, koszulki z nadrukiem i czapki, a także kapelusze, płaszcze przeciwdeszczowe czy szaliki. Mało tego! Umożliwiamy również zakup biżuterii jak kolczyki czy bransoletki oraz akcesoriów ozdobnych. Wszystkie ubrania dostępne są w różnych rozmiarach, dlatego wzrost czy waga pracownika nie jest żadnym problemem. Odzież można także dobrać pod kątem kolorystycznym. Nasze produkty dostępne są w szerokiej gamie barw: bieli, czerni, czerwieni, zieleni, żółci i wielu innych… Z pewnością każdy pracodawca znajdzie tu coś odpowiedniego. Nie ważne czy jest właścicielem małej czy dużej firmy, prestiżowej czy może zaczynającej działalność. Odzież można w pełni spersonalizować.

Rozpoznawalność firmy a sukces

Poszczególne firmy mogą być naprawdę świetne w produkcji towaru bądź w realizacji swoich usług. Jeśli jednak nie są rozpoznawalne, na nic zda się ich trud. Z tego powodu warto myśleć o budowaniu wizerunku, a także starać się być przez klientów zapamiętanym. W wielu przypadkach pomaga w tym odzież firmowa. Czasem nienachalny znak, np. umieszczony na czapce, wystarczy, by klient zaufał pracownikowi oraz instytucji, którą reprezentuje.

Decydując się na personalizowane ubrania firmowe, warto zastanowić się, jaka forma promocji będzie dla danej firmy najlepsza. Realizacja to już żaden problem. Wystarczy poszukać odpowiednich ubrań lub akcesoriów w naszej ofercie, a my chętnie umieścimy na nich logo. Branża nie ma znaczenia, gdyż w każdym biznesie ceniona jest praca zespołowa, profesjonalizm oraz odpowiednia prezencja względem usługobiorców i klientów. Logo umieszczone na ubraniach pracowników może przynieść naprawdę wiele korzyści.