Spis treści:

Skuteczna reklama musi być przemyślana. Nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla wszystkich firm. Szczególnie problematyczne są pod tym względem kampanie reklamowe. Klienci mają ich pod dostatkiem w radiu, telewizji, Internecie, a także w gazetach czy na banerach przy drodze. W ten sposób ciężko się przebić z przekazem, zwłaszcza w przypadku małych i średnich firm. Lepiej postawić na marketing bezpośredni oraz budowanie wizerunku. A pomóc mogą w tym smycze reklamowe. Jak dokładnie?

Smycze z nadrukiem i ich zastosowanie

Smycze zyskały na popularności wielu lat temu. Nic dziwnego, gdyż są lekkie i poręczne, a jednocześnie funkcjonalne. Zawiesić można na nich klucze, identyfikatory, karty. Mało tego, wiele smyczy ciekawie prezentuje się wizualnie, dzięki czemu stanowią dodatek do stylizacji. W marketingu wykorzystać można je na kilka sposobów. Najważniejsze jednak, by zawierały one logo danej firmy. Projekt powinien być atrakcyjny dla oka.

Smycze reklamowe można przede wszystkim wykorzystać jako gadżet upominkowy. Klienci uwielbiają podarki. Będą bardziej skłonni zapamiętać firmę, która im coś zaoferowała, niż firmę, która postawiła na standardowe ulotki. Smycze na zamówienie to gadżet lekki, niedrogi i łatwy do w transporcie, nawet w dużych ilościach. Z łatwością dodać można go do zamówienia klienta, nawet jeśli wysyłane jest ono pocztą. Smycze z logo wręczyć można także w trakcie imprez branżowych, festiwali czy targów. Bywa, że firma prezentuje swoją ofertę w plenerze. Gadżet będzie miłym upominkiem dla osób, które przyszły zapoznać się z daną marką.

W przypadku organizacji konferencji czy targów polecamy także personalizowane teczki

Smycze z własnym nadrukiem mogą być także wykorzystywane do celów wizerunkowych. Każda firma powinna dbać o to, jak jest spostrzegana przez klientów. Nakłada się na to wiele czynników. Jednym z nich jest to, jak prezentują się pracownicy. Warto, aby klienci utożsamiali ich z daną marką. Pomogą w tym smycze firmowe. Dzięki nim, klient będzie od razu wiedział z kim na do czynienia. Smycze mogą być noszone przez pracowników danego biura i instytucji. Świetnie sprawdzą się w plenerze, na wspomnianych już targach, konferencjach czy spotkaniach branżowych. Ułatwiają one identyfikację firmy i wzmacniają jej przekaz. Dzięki takim akcentom, firma prezentuje się również bardziej profesjonalnie.

Jak i gdzie zamówić smycze reklamowe?

Decydując się na smycze reklamowe, trzeba jeszcze zadbać, by posiadały one logo firmy. Najlepiej zwrócić się więc do nas. Zajmujemy się zarówno sprzedażą gadżetów reklamowych, jak i umieszczeniem na ich nadruków. Smycz z nadrukiem nie może być zwyczajna. Musi się ona wyróżniać wzorem i kolorem. Powinna jednocześnie pasować do danej marki, godnie ją reprezentując. Z tego powodu zadbaliśmy, aby w naszym asortymencie znalazły się najróżniejsze smycze. Bogate wzornictwo i szeroka gama kolorystyczna sprawiają, że łatwo jest znaleźć coś, co odpowiada konkretnej marketingowej wizji. Oprócz walorów estetycznych, smycze są solidnie wykonane i trwałe. To bardzo ważne. Gadżet reklamowy, który się szybko psuje, nie pomaga budować pozytywnych skojarzeń wokół marki.

Warto nam także zaufać jeśli chodzi o sam nadruk. Każde zamówienie jest przez nas traktowane indywidualnie. Wspólnie z klientem ustalamy, jak smycz powinna wyglądać i jak zaprezentować na niej logo. Dostosowujemy się do wszystkich wytycznych. Wykonany przez nas nadruk cechuje się doskonałą jakością, zwłaszcza jeśli mowa o nadruku sublimacyjnym. Jest on wykonywany specjalnymi atramentami na papierze, by przenieść go następnie na taśmę za sprawą wysokiej temperatury i ciśnienia. Z tego powodu na smycz nałożyć możemy praktycznie wszystko – kolorowe grafiki, tonalne przejścia, a nawet zdjęcia. Każda ze smyczy widoczna w naszej ofercie może być więc dowolnie modyfikowana. Wystarczy się do nas zgłosić, by ustalić szczegółowy. Mimo zróżnicowanej oferty, cena naszych usług jest bardzo atrakcyjna. To świetne rozwiązanie dla osób, które chcą się skutecznie promować, a jednocześnie dysponują ograniczonym budżetem. Inwestycja w dobrej jakości gadżety upominkowe świetnie sprawdzi się w przypadku większości firm, które chcą bezpośrednio dotrzeć do swoich klientów.

Podsumowanie

Smycze reklamowe mogą być świetną formą promocji. To zdecydowanie ciekawsza forma reklamowania swoich towarów i usług niż standardowe ulotki czy długopisy. Gadżet ten przypadnie do gustu zwłaszcza młodzieży, a także osobom kreatywnym i nieszablonowo myślącym. To funkcjonalny upominek, po który chętnie sięgnie niejedna osoba. Nosząc smycz, staje się ona nośnikiem reklamy i promuje firmę. Najważniejsze jednak, że w jej głowie budują się pozytywne opinie na temat marki, która za tego typu upominkiem stoi. Jednocześnie smycze to gadżety reklamowe niedrogie i szybkie do zrealizowania. Idealnie nadaje się na imprezy plenerowe i targi, gdyż jest lekki i łatwy do rozdania. Co ciekawe, ponieważ każda nasza smycz jest personalizowana, nie ma mowy, by projekt został powielony. Można więc zaoferować klientom coś nie tylko funkcjonalnego, ale również unikatowego.